donderdag 6 oktober 2016

Woensdagavondbee

Soms heb je zo'n poos iets niet gedaan dat de drempel om weer eraan te beginnen steeds hoger wordt. Zo geldt dat ook voor blogjes schrijven over quiltdingen enzo voor mij. Ik had jullie nog allemaal verhaaltjes beloofd over mijn zomer en alle belevenissen, maar door drukte kwam het er niet van. Ach, wat in het vat zit verzuurt niet laten we maar zeggen. Ik ga nu maar gewoon een verhaaltje schrijven over de woensdagavondbee die mams eens per twee weken bij haar thuis heeft.


Een groep gezellige vrouwen die bij elkaar komt om datgene te doen wat ze heeeeel erg leuk vinden. En daar kunnen ze dan ook goed over kletsen. En weet je wat het allerleukst is? Je ziet de leukste dingen voorbij komen... Zoals de achterkant op de foto hierboven.


En die hoort dan bij deze superleuke quilt van Mieke. Hij is bijna af. Alleen de oogjes nog maar erop zetten en een label achterop maken...


En tijdens het kletsen en thee- of koffiedrinken wordt er ook nog wel wat gewerkt. Zo maakt mams hier de rondjes voor haar Irish Circles-rand. Echt productiewerk.


Maar er is nog meer moois te zien. Wat dachten jullie van deze leukerd van Tineke! Een plaatje gewoon & hij is mooi op tijd af voor de kerst straks.


Tenminste... als er niet teveel tijd kwijt raakt aan deze blokken. We gaan met een aantal bee'sters de Antique Wedding Sampler maken. Elke maand één blok. En hier zie je de eerste blokken. Mijn blok is nog niet helemaal af, maar dat komt komend weekend vast wel goed.

Zo, de kop is er weer af. Ik ga mijn best doen om vaker een verhaaltje te schrijven (al kan ik niks beloven)


3 opmerkingen:

  1. Zo gezellig een Bee. Sinds kort hebben wij ook een klein groepje van 4 personen, je hoort en leert veel van een ander. En wat een leuke werkjes maken jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zo'n Bee! Jammer dat er niemand in de buurt woont! Mooie quilts laat je zien en zo inspirerend!
    Goed weekend en groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n bee... je wordt er altijd zo enthousiast van. Hier zijn we dit jaar ook begonnen met de AWS. Heb geloof ik vier blokken klaar... loop dus wel wat achter.

    Blijf je blog extra goed volgen... komen er hier misschien ook weer wat blokjes bij...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...