zondag 10 juli 2016

Mooi weer bij Bep

Vandaag was er weer fameuze Singertjesdag bij Atelier Bep. En hoe fijn is het dan als het mooi weer is?!?  


Nou, het was weer heerlijk. Op meerdere manieren. Het zonnetje scheen uitbundig. We hadden leuk gezelschap van mede-Singertjes-liefhebbers. De soep, de taart, de drankjes en de andere versnaperingen smaakten goed. De Singertjes snorden zacht. En de gastheer en gastvrouw waren zoals gebruikelijk weer geweldig! 


Kortom een dag met een gouden randje. En wat maakten we vandaag?!? 


Een superleuk lavendelhart... 


Al kostte het sommigen wat moeite om het te vullen... Mams en ik moesten niet al te laat weer weg. We gingen bbq-en met het hele gezin. Ook reuzegezellig! 


En terwijl een deel van de familie aan het Keezen is... 


Zet ik wat steekjes aan mijn nieuwe vakantieproject. Lekker ontspannen



7 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n dag, zo wie zo is een workshop leuk. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad weer een erg gezellige dag, en wat hebben we geboft met het weer. Enne: dank je voor de Eerste Hulp Bij Naderende Zonnebrand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n dag en boffen dat het weer meewerkte.

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was zeker mooi weer bij Bep, en dankzij jouw zonnebrandspray gelukkig net niet verbrand. Ik heb genoten van de dag, en ook van het feit, daf ik jou en je mam weer eens sprak. En het hart hangt te geuren als aandenken aan een heerlijke dag.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt een super daggie gehad.
    Heerlijk daar he bij Bep en nog wel in haar tuin.
    Heb zaterdag ook een singertjes dag hier dichtbij.
    Nieuw voor mij, maar word ook vast gezellig..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke dag en wat een leuk zomer project! HEEL ERG LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...