maandag 30 mei 2016

Leuk, leuk, leuk!

Wat was dat een leuk weekend!!! Ben vrijdagavond lekker uit eten geweest met vriendjelief. Romantisch bij het pannenkoekenrestaurant 😉. En zaterdag was het alweer tijd voor de Irish Circles in Amsterdam. En wat voor een cirkels. Zooooo mooi allemaal...


Hier zie je mijn cirkels met bruin als hoofdkleur en eigenwijs als ik ben heb ik de cirkels geen twee keer gemaakt, maar heb ik van elke cirkel een variatie gemaakt. Gewoon omdat ik dat leuker vind...


De cirkels van mams met de koraalrode achtergrond en de Zeeuwse schortenstof-accentjes.


De cirkels van Marja op een witte ondergrond in mooi heldere kleurtjes.


En de lieve cirkels van Jeanet op de blauwe ondergrond. Deze hebben voor mij ook een hoog MOOOOI!!!-gehalte. 


Maar Beverley spant wat dat betreft echt de kroon. Echt Hollands en zoooo netjes gemaakt. Daar kan ik wel jaloers op worden (een heel klein beetje dan)


Yvonne had haar middencirkel en de eerste vier blokken meegebracht. Lekker funky met moderne kleuren.


En dan liet ze ook nog eens deze leukerd zien. Kunstig in effen stoffen. Oh jee, weer een WIM erbij 😁


We bekeken ook nog even een keer extra het quiltwerk van Karen Cunningham up close and personal. Hoe vaak krijg je doe kans nou?!?


Kijk, hier nog een fotootje van de rand. Jullie begrijpen vast wel waarom we eens in de maand zo genieten in Amsterdam?!? Vanavond of morgen zal ik een blogje plaatsen over mijn zondag. Dat was mogelijk nog meer genieten...

2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn de cirkels geworden. Ook zo rond. En al die verschillen. Dat zie je pas als je samen een cursus doet. Leuk hoor.
    Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love all the different, imaginative ideas you have done to your circles. Love the colors too!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...